Sjuk och idol .




Usch, fy, blää ! Jag hatar att vara sjuk !  
Har vart hemma från skolan idag men tror att det blir att pallra sig iväg tillbaka imorgon. 

Nu sitter jag och kollar på idol, jag älskar idol !
Det är bäst nu i början då alla är så dåliga och är sjuk roliga .
Det är det ända bra med att sommaren är slut, att alla bra tv-serier börja sändas igen. 

 
image908

Nej, nu är reklamen slut så måste skynda mig tillbaka till soffan . 


                                                                           ♥

Kommentarer
Postat av: moa

hur får du texten så ljusgrå? Vad har du för färgkod? :)

2007-09-04 @ 21:34:50
Postat av: Jytte

Jag använder mig av koderna #999999 och #C0C0C0 :D

2007-09-05 @ 14:47:22
URL: http://jytte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0