Grattis Pappa .



Elak jag känner mig just nu.
Det är nämligen min pappas födelsedag idag och klart att jag glömde bort det.
Ajsan Jytte !

Dagens komplimang har varit att enligt ett par stycken jag hade sminkat mig fint imorse.
Det är väl bara att tacka och ta emot fast det hade ju varit roligare att fått en sån komplimang om man hade sminkat sig.
Klart jag hade sminkat mig en dag som denna, jag lämnar ju inte huset utan smink men jag hade ovanligt lite smink idag.
Pyttelite mascara på överfransarna och eyeliner är det som man bjöd på denna Torsdag.  
 Men får väl sminka mig mindre för det är väl tydligen snyggare då.

Nu snart kommer min Isabella som först tänkte dissa mej men sedan ångrade sig, tack för den!

Fick reda på var vi kom in på gymnasiet idag.
Har än inte gått in på mitt konto och kollat läget än men tror jag kom in på Wendela hebbe ändå.
Ska titta säkert imorgon .

image1535
Bild- Wendela hebbe gymnasium

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0