Lördag .




Sho bloggen det var ett tag sedan och det ursäktar jag mycket för.
Har inte haft tid att blogga men ska ändra på det nu :)
Gårdagen var rolig och den började såklart med skola like always.
Sen så ordnade jag och min käraste klass ett knattedisco och det kom en del ungar så det var väl lyckat.
Brukar älska småungar men efter den kvällen och allt skrik så är jag glad att jag inte har en liten lillesyster.
Vårt disco stängde vid 23 och då åkte vi till Simon på fest.
Där var det soft fast jag och Magnus åkte hem med 1 bussen för man var lite trött efter allt dansande med småbarn. Måste erkänna att jag tycket det var himlans skönt att komma hem och krypa ner i sängen och sova.

Idag har vi firat syster och pappa som fyller år nu i veckan. Sen för en timme sen sisådär så åkte Magnus hem, saknar honom redan ♥
 Men han kommer tillbaka till mitt hus ikväll så jag överlever.  


Men men nu ska jag hoppa in i duschen och sen slå Danne en pling men ni får ha det så fint♥ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0