Måndag var det .



Haha det är ju Måndag idag !
Var tvungen att fråga mamma för jag är helt efter och har ingen koll på vad det är för dagar nuförtiden. 
Jo imorgon är det Tisdag för då ska jag shoppa och gå på dj-kurs, duktig man är !  

Idag har Magnus varit här efter skolan.  Vill bara skriva det att jag älskar den killen bara så ni vet alltså. (A)
Hade planer på sola idag men så var det inte. Måste ju börja sola nu när solen och värmen snart kommer.
Men men det blir en annan dag det.
Nu sitter jag och väntar på att Daniel ska komma förbi och sen ska vi gå ut och gå.
Den killen älskar verkligen att ta promenader ithink fast det är väl bra att jag kommer ut och rör på mig lite.
Måste hinna göra läxor också ! Usch usch så många måsten här i världen.

Bye bye så länge ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ni får gärna ringa mig någon gång också, jag gillar att ta promenader :'( snyft..

2008-04-14 @ 20:17:08
URL: http://thisissandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0