Ormarna har vaknat !



Usch fy blää värsta mardrömmen jag svär people.
När vi var ute och gick så såg vi ormar, 3 st till och med !
En sno(o)k, en kopparorm och EN HUGGORM :'(
Jag lovar jag är fett rädd för ormar, jag har börjat gråta ett antal gånger pga av ormar.
Jag kan inte ens se ormar på bild fast jag har dok klappat en orm *stolt*.
Men då var jag liten och dum ...

Nej nej det dröjer nog ett jävligt långt tag innan jag tar en promenad i skogen igen säger jag bara !
Skulle vilja slänga in en bild här på en orm men vågar inte googla och se en massa bilder på hemska ormar så ni får låtsas att jag har en ormbild här ist !


Nu måste jag göra lite läxor och så ♥:)

Kommentarer
Postat av: nettan grääs

euuuw stackars dig! OCH mig..jag hatar ormar och getingar mest av allt ska vi döda alla? :'/

2008-04-02 @ 17:47:57
URL: http://aallstarloser.blogg.se
Postat av: dandaman

hahaha va fyndigt sno(o)k :P

2008-04-06 @ 21:53:30
URL: http://dandaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0