Vår i Sthlm .



Hemma igen från ett soligt Sthlm eller det var det förut iaf innan det vart kväll.
Alla stockholmare glassade runt i coola brillor och åt glass idag.
Hoppas det fina vädret håller i sig säger jag bara.

Idag hade jag två fårintemissaattgöra och det var att inte missa bussen till Sthlm och att inte glömma ta ut min biljett till Fairfest.
Men såklart glömde jag ju att ta ut biljetten så my mother fick hämta den, ibland kan det vara riktigt najs med föräldrar right ? Men nu ligger biljetten här och den sagan fick en lyckligt slut dåra.

Jag blir arg arg arg på Chris Brown ..
han är ju fett söt och det sägs ju att han dejtar Rihanna och att de är ihop och så fast att han har förnekat det och en massa grejer.
Fast han skulle passa på perfekt ihop med Lil Mama, har du tänkt på det ?
Båda är coola, söta, har soft stil och dansar som kungar.

image1493

Mums på dom tillsammans :)

Kommentarer
Postat av: sanna

Hej Jytte samt alla andra som spanar in Jytte.blogg.se's blogg och kommentarer :D
Jag tänkte bara be er alla om en tjänst :)

Det är så att jag är med och tävlar med en av mina bilder i Åres fototävling,
och gillar ni bilden får ni jättegärna hjälpa till och rösta :)

http://photoadventure.se/gallery?order=c&page=4
är adressen,fjärde raden fjärde bilden, "renfjället".
(För varje ny bild som laddas upp hoppar den dock ner en rad, men ni hittar nog isåfall :)

Skulle betyda jättemycket om ni bara gör ett litet klick på "rösta" knappen.

MASSA Pussar och kramar till er :)

2008-04-01 @ 23:00:09
URL: http://rocafella.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0