Bowling med klassen .



Jag är inte övertrött och huvudet gör inte ont, yes!
Fast det beror nog helt på att vi bara gick 4 timmar i skolan idag.
Eller vi tillbringade ingen tid i skolan utan vi i klassen åkte och bowlade och gjorde samarbetsövningar för att lära känna varandra.
Det var kul men bowlingen gick inte så bra.
Efter skolan åkte jag och tre klasskompisar ner till centrum och lyssnade på ett band som spelade.
I Södertälje har dom en liten festival i tre dagar som vi som sagt besökte idag.
Efter gick jag till Hm med flicka från min klass och hennes kompisar och köpte lack till mina naglar.
Så nu är mina naglar röda och fina.



Det har varit en bra dag idag.
Vaknade klockan 8 bredvid den finaste och sedan soft hela dagen.
Det är sådana dagar man gillar right?

Nu ska jag äta lite mat men lovar mer blogging sen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0