Bye bye sommaren08 .



Nedräkning till första skoldagen.
Sommarlovet är snart över och det gör en ledsen.
Men att säga adjö till bästa sommaren är något man måste göra.
Fast jag kan glatt säga att alla mina krav för en perfekt sommar har uppfyllts.
Jag har sett snook live, hälsat på Vännersborg, badat mycket, umgås med de närmaste och haft fina stunder med den jag älskar mest.
Sen har sommaren fått lite extra krydda när man fick se Organismen live och att vädret faktiskt har varit rätt så bra.


Bild - Innan snook 13juni. ( Vi brukar inte se såhär uttråkade ut före en snook-spelning. )

Nästa vecka börjar skolan och sjukt mycket kommer ändras.
Men man ska inte oroa sig för morgondagen för den kommer ändå. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0