Och huvudet gör ont .



En Torsdag med inga nyheter.
Jag har besökte Majas idag för små fix med mina naglar.
Inga långa lösnaglar utan mina natuliga naglar var det som vart fixade.
Efter tog jag en tripp till Västerhaninge för att få lite fejkad sol på kroppen.
Jag kommer vara blekast i nya klassen, det vet jag, men jag försöker ändå.
Man ska inte klanka ner på dom som försöker, right?

Nästa vecka börjar skolan.
Nästa vecka får jag min lön och det längtar jag till.
Då ska jag köpa en ny mobil, äntligen!
Har haft min rosa Motorola i 2 år snart och då tycker jag att jag förtjänar en ny en.
Det blir en Sony Ericsson 890i i silver eller svart, det lutar åt en silver.



Bild - Google





Kommentarer
Postat av: nettan grääs

Haha, jag tror det kommer finnas blekare people i vår klass än du!

2008-08-14 @ 19:24:10
URL: http://nettangrz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0