Tisdag - Ung08



Första inlägget för dagen om jag räknade rätt.
Jag och Magnus har tagit bussen till mitt hus och det är här ifrån som vi ska ta oss till stan.
Det är om 30minuter det och nu gör vi inte mycket.
Älsklingen tittat på nått tråk program om bilar och jag letar efter en kofta jag kan bära ikväll.
Kommer nog sluta med att jag bär denna som jag redan har om axlarna ändå men en letning efter en finare kan inte skada.

Det ska bli kul att få se Organismen Live och jag ber till Gudarna att han och Dj Lage kör På din Grinn.
Jag vet iallafall en Jytte som kommer pussa lite extra på Magnus då.


Bild - Organism 12

Men men nu ska jag fixa klart lite grejer, Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0