Onsdag med lite musik .



Efter gårdagens Ung08 så bestämde vi oss för att ha en soft dag idag.
Jag och Mangnus har tittat på film och sovit hela dagen.
Vi har varit så trötta att Magnus till och med missade bussen hem.
Men nu är han hemma och jag är själv här med min dator så jag tänker passa på att skriva om gårdagen.

Det regnade ganska så mycket och jag skulle tro att mina skor fortfarande är blötta.
Många grupper gjorde inte så bra ifrån sig om jag säger så.
Fast så hade vi ju T.ex. Mofeta och Jerre som var en ut av favoriterna medens Afasi och Filthy var en besvikelse.
Det var första gången jag såg Herbert live och jag fick intryck om att han var självgod och äcklig på scenen.
Magnus var dock riktigt cool.
Kvällens bästa var Organismen och jag fick stolt skaka snubbens hand efter han gick av scenen.
Första låten han körde var På din grinn och jag fick en såndär känsla och tår som jag fick första gången jag såg snookarna.
Underbart är ordet.
Efter gårdagen kommer jag börja lyssna mer på Organismen och jag kan erkänna att jag sitter och lyssna på honom just nu.

Organism 12 - Sångfågel


Det här är min enda chans lägger en hel vetenskap bakom min pennas dans♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag tror jag stog typ bredvid dig när Afasi & Filthy körde.., hade du typ en kritstrecksrandig kepa på dig och stog lite åt höger framför scenen? ;)

2008-08-14 @ 13:33:47
URL: http://jossefin.devote.se
Postat av: Josefine

Haha så kanske det var! Yes det gjorde jag, man kunde ju träffa grabbarna och alla jag ville se var klara ;) Nja asså jag kom strax innan konserten så det blev inte mycket mer än det... men jag ska in imorgon. Själv då ? :)

2008-08-14 @ 19:15:19
URL: http://jossefin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0