Fredag med två lektioner .



Fredag idag och jag måste säga att det är riktigt skönt.
Idag vaknade jag bredvid en väldigt fin pojke, jag gick upp efter en timmes sovmorgon medan han sov lite till.
Lektionerna började 10 idag så sovmorgon var det.
Vi började med Naturkunskap som var onödigt lätt och sedan blev det lunch.
Efter lunchen hade vi mediaproduktion och i halvklass fick vi leka lite med photoshop.
Jag klistrade in mitt huvud bredvid en viss snook och töntade mig lite, det är väldigt kul med det där bildprogramet måste jag säga.
Efter andra lektionen var dagen slut så det blev att man tog adjö av skolan för helgen.
Jag lovad Magnus imorse att köpa godis så jag fick med mig tre från klassen ner till en godisbutik.
Men usch vad det regnade! Man var inte lite blött i håret efter man hade gått ner från skolan.
Btw så fick vi våra fina passerkort idag, fytusan vad skönt.
Nu behöver vi inte längre stå och vänta i 5 minuter på att en lärare ska komma och öppna för oss till matsalen.


Bild - Mitt passerkort med bild och allt.

Ikväll kommer Magnus hit och det blir fim-mys hoppas jag på, för jag orkar nog inte med nått annat.
Nu ska jag gå och vila lite i min säng men skriver mer sen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0