Fuck getingar .



Hemma från skolan.
Skönt det är att vara i huset en timme innan resten av familjen kommer hem.
Jag tror faktiskt att man behöver vara lite själv ibland.
Tog bussen hem och började städa när jag kom innan för dörren.
Fick ett städ-klick helt enkelt och sen så förstår du så har jag vi ett getinbo i skorstenen så jag har lite getingar i mitt rum.
Så ni förstår att jag ville dammsuga upp dom jävlarna.


Bild- Getingarna (inte flugor) som nu ligger i dammsugaren, detta är dock inte alla. Jag hittade lätt 25 st, intressant?

Jag blev såklart stucken igår och idag har hela vaden varit hårt som stål och öm.
Usch, jag hatar getingar!

Nu ska jag städa klart sen blir det en dusch.
Ni förstår säkert att det inte blev någon dejt med Fison så ikväll ska jag träffa Daniel ist.
Skriver mer sen ♥

Kommentarer
Postat av: dandaman

haha lol kolla vad gjorde me d du skrev xD



och idag har hela piiip varit hårt som stål.

xD

2008-08-27 @ 16:45:56
URL: http://dandaman.blogg.se/
Postat av: Josefine

haha japp det får vi fan ta och göra någon gång! :) jag brukar typ vara visa som offline ganska ofta, haha men du är ju typ alltid "upptagen"? det ska jag göra :D ja aalltid! :|

2008-08-27 @ 16:47:50
URL: http://jossefin.devote.se
Postat av: Yvette

Svar: Jag köpte "Är"-skivan :-)

2008-08-27 @ 18:34:09
URL: http://einzigartig.blogg.se/
Postat av: kaaten

vare bara jag som läste kuken ist för dagen :P

2008-08-27 @ 19:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0