En dag med Dan .



På måndag börjar skolan för många så idag har jag och Daniel varit och tittat på hans skola.
Det skulle ju vara förjävligt om man inte hittade till sin skola första dagen.
Vi åkte till Liljeholmen och gick runt och letade efter skolan.
Soligt och mysigt var det.
Vi hittade till sist hans gymnasium som hade gömt sig lite.
Dan ville visa insidan också så vi smög in i den lilla skolan.
Precis när vi kom in så vart vi överfallna av lärare som var trevliga och pratglada.
Danne och jag fick hälsa på två rektorer, varför har man två på en skola som är lika stor som en korridor?
Men jag är glad att han valde denna skola för perfektare skola kan man inte hitta om man heter Daniel.
Efter vi sagt hejdå så gick vi till McDonald’s och åt lunch och matade fåglar.
Nu är vi hemma eller jag är här och Daniel är några meter bort i sitt hem.


Bild- Liljeholmen

Denna Fredag är sista sommarlovs dagen och den har varit riktigt bra.
Jag har riktigt kul med den där Danne om jag ska vara ärlig. ♥

Kommentarer
Postat av: dandaman

hehe d va en trevlig dag :P

2008-08-15 @ 19:30:32
URL: http://dandaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0