Ett nytt inlägg .



Som ni ser har jag inte varit en flitig bloggare på sista tiden.
Det beror på att min familj har varit till Gotland i några dagar så jag och Magnus har haft huset för oss själva.
Ni förstår säkert att jag inte lökar lika mycket data när jag är med Magnus så därför ett neddrag av inlägg.

Denna vecka har jag och Magnus tittat på en jädra massa film och haft det mys.
Inget badväder så film var perfekt.
I Måndags trotsade vi vädret med grillning med lite andra folks.
Och igår åkte vi till Gröna Lund för det årliga åkandet i bergochdalbanor.
Det var kul!

Nu är mina föräldrar och syster hemma och så har Magnus åkt hem.
Jag ska nog ta och titta på lite film nu och njuta av de sista dagarna av sommarlovet.
Det är bara 11 dagar kvar people så NJUT ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0