Var ifrån kom det fina vädret ?



God morgon.
Vaknade denna morgon av att Jessica satte på tv som tyvärr hade en jäkligt hög volym.
Menmen jag kan ju inte ligga och sova hela dagen lång inte.
Just nu ska jag gå och duscha och äta some frukost sen får jag se vad som händer idag.
Pratade med Magnus om att åka ut med hans båt och vädret ser ut att vilja det idag faktiskt.
Jag som trodde att sommaren var över så jag gjorde det det förbjudna igår, tog på mig strumpor.
Inga strumpor på sommaren är min lag och jag kan erkänna att jag inte hade strumpor i vintras heller.
Fast igår åkte dom på för då tänkte jag "Nu är hösten här" men oj så fel jag hade.

Aja jag kanske ska följa med min syster till Haninge en snabbis för hon ska handla lite smink.
Ah får se om magnus ringer annars blir det lite shopping.


Bild- nyår Jytte och Johan. ( Anledning till denna bild: Ingen )

Magen säger frukost och nu ska jag vara så snäll att ge magen vad den skriker efter.♥

Kommentarer
Postat av: dandaman

snygg tröja + keps :P

2008-08-11 @ 20:20:59
URL: http://dandaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0