Lite minnen.



Jag saknar gamla tider mer och mer. 
Det bero nog på att jag och Dan har umgås lite om förut. 
Igår var vi inne i sthlm och shoppade julklappar. 
Jag måste bara få säga att jag är helt klar med julshoppingen.
Jag fick tillbaka känslan som jag hade för ett år sedan då vi hittade på saker nästan daligen. 
Det kändes som vi gjorde kuliga saker hela tiden.

Sen så idag så såg Dan vår spanior som vi träffade olyckligt någon tid sedan. 
Den med den där spanioren är en liten historia som egentligen är helt ointressant så du behöver inte bli nyfiken nu. 
Men det väcker minnen.

Och alla snook låtar som vi spelade om och om. Som man nu har börjat lyssna på igen. 
Adams-rays freestylings som vi alltid sjöng med i. 

Men aja man ska väl leva i nuet. ♥



Kommentarer
Postat av: dan

haha d va roligt ^^ tror pappa kmr gilla sin julklapp ;P

2008-12-11 @ 18:34:55
Postat av: geten

redan klar med alla julklapparna??:O jag har bara börjat :p

2008-12-11 @ 22:26:35
Postat av: dan

haha japp :P

2008-12-12 @ 21:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0