Tisdagen.

Nu är det ombyta roller allt.
Magnus ligger här under som datorbord.
Menmen det har varit en härlig dag i skolan allt.
Vi hade två lektioner idag sedan fick vi lunch samt håltimme så vi flickor i klassen åkte ner till centrumet.
Det blev fika på mysigaste cafét.
Jag drack iste och mumsade på en after8muffin, så jäklans mumsigt. Vadå mums?
Vi fick springa från cafét till tingsrätten där vi skulle och se ett mål.
Det var lite mycket intressant.
För er som inte går i min klass så bör jag berätta att vi har en uppgift att gå och se ett mål.
Då får vi högre betyg i Samhällskunskap.
Men i pausen begav vi oss upp till skolan igen.
Då var vi redan en kvart försenade till lektionen på 45 minuter. Ajsan Bajsan! 
Men vi överlevde matteläraren Lenas korta samtal.
Efter engelskan var det slut för idag.


Bilder från dagens dag.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Är det paraply flickorna jag ser där :O

2008-12-03 @ 21:00:07
URL: http://joannagrinig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0