Dagen Fredag .


Whats up bloggen, Fredag me like .

Skoldagen i schema ...

Teknik- inställd, fuck att vi inte visste det innan så vi skulle sussa längre
Engelska- Fort, på prov, vet inte hur det gick
Franska- Kom 3 minuter sent så vår lärare mobbad min hela lektionen !
Lunch- Pannkaka med Malin, Maja, Markus och Magnus (M är poppis uknow)
So- somnade igen ! han på filmen har en sjuk jagskafådigattsomna-röst .
Svenska- förbered inför nationella prov, Jag, Simon och Maja var fett duktiga ! 
Idrott-  Jag, Malin, Maja och Simon spelade pingis. Fyfarao va kul det är att spela pingis med mina tvillingar <3


Dagens outfit ....
Dagen Fredag .
Typ inge smink idag så mitt fuckface kom inte med .

<3

Kommentarer
Postat av: nettan grääs

sööööt du är :D

2008-02-01 @ 16:28:52
URL: http://aallstarloser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0