Kvällen före Vbg .



"Du är vad du äter" är slut för kvällen och Isabella har åkt hem så nu sitter man här och leker msn-tönt.
Är sjukt trött efter denna dag och att vi tog en sväng till Haninge gjorde ju inte att man blev piggare.

I
morgon åker vi grymt tidigt till Vänersborg där min mammas släkt bor, det är därför hon pratar så roligt !
Där ska vi bo hos min mormor, titta på balklänning, besöka deras underbara 2handbutik och ta det chill . 
Åker dit med Mamma och syster, lite sådär resa för oss flickor.
Kommer inte kunna blogga på hela helgen men vi hörs på söndagen .

.....

<3

Kommentarer
Postat av: Isabella

VA AVIS JAG E :/
ja får sitta å skratta med micheline själv imorgon. -.-
ha de bäst iaf älsko, i'll miss you :D

2008-02-14 @ 21:49:20
URL: http://isabeellaan.bilddagboken.se
Postat av: nettan grääs

jag kommer sakna dig på msn xD men det finns mobiler ;)

2008-02-14 @ 22:20:24
URL: http://aallstarloser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0