Lille katt, lille katt, lille söte katta .



Godmorgon godmorgon.
image1344
Magen vill ha frukost så det blir att vandra ner till köket och sen till duschen.
Just nu sitter jag och katten här och diggar snook, en bild bjuder han på.
Jag har bestämt mig för att bli en djugbloggare. Du vet en sån blogg som handlar om en tant med sin gulleplutt och tusen bilder på hur hunden sover eller äter, min grej right ?
Aldrig alltså ! Såna bloggar är inte min smak riktigt.



Ska till Nettan lite senare fast jag är inte hundra längre att det blir så.
Hon sa att hon var lite sjuk igår och nu när man läser hennes blogg verkar hon inte vara på topp, men hoppas hon mår bättre !

Frukosten väntar .

Kommentarer
Postat av: nettan grääs

JAG MÅR BBRA ;) JUST COME

2008-02-09 @ 13:21:33
URL: http://aallstarloser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0