Torsdag .



Usch, har gjort läskigt nationellt prov idag, vet inte hur det gick men jag känner att jag inte hade kunnat gjort det bättre .  Provet tog hela dagen och efter lunchen som vi hade i 1 och en halv timme åkte jag och Cassie ner och pratade om mobbning för några barn. Jag är med i skolans grupp mot mobbning och det var därför som vi snackade om hur vi kämpar för att alla kissar i vår skola ska ha det bra . 

8 miles, har du sett ?
Hade inte jag gjort fram till idag, jag vet jag suger ! Såg den hemma hos Daniel och den var fett bra :)
Eminem, jag säger bara mjao !  

    image1339

Ihelgen ska jag och dendär snookdiggande Nettan ha en filmkväll med översovning, pyjamasparty ? Så helgen blir nog bra för inget annat är planerat så det blir chill . 

                                                                                ♥

Kommentarer
Postat av: nettan grääs

muahah det kommer bli best hest ;)

2008-02-07 @ 21:00:07
URL: http://aallstarloser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0