Ägd Kotte .



Hemma från Hanigen där jag var med Daniel, Malin och Maja+ Irene :)
Märkte att mitt barnbidrag inte har kommit, det kommer på måndag så inget barnbidrag idag.
Det betyder ju ingen shopping, alltså INGEN shopping ! Shit att jag klarade det *stolt* . 

Isabella är på G hit och vi ska bara filmmysa.
Telefonen ringer och ser att det står ISABELLA på luren... 
Jytte: Hallu
Jyttes Pappa: Hallå (samtidigt, fight ?)   
Jytte: Men pappa det är ju Issy lägg på ! *lite surt uknow*
Isabellas Mother: Nej det är inte Isabella .
Jytte *OMG*: Oj sry hejdå

Fan va jag känner mig ägd ! :$

<3

Kommentarer
Postat av: SOFIA

jag ville ha pengar idag, haha :D

2008-01-18 @ 20:55:40
URL: http://sofius.blogg.se/
Postat av: Isabella

haha gull

2008-01-18 @ 23:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0