En dag i korunda pepole .

image1258

Jag bor på landet i en liten by (?) som heter Sorunda , vet inte om jag har skrivit det förut isf kom de igen.  

Här händer det inte så mycket och när det händer saker är det mest såna där lantisgrejer.
Som typ att några rutor på skolan slåss sönder, ladugård brinner ned eller som idag att någon jävel la surströmming i skolan .
Det var dagens grej här i vår lilla skola, iknow big deal ? men här i Korunda har vi inte så mkt kul för oss som du kanske fattar.
Men det lukta i alla fall skit hela eftermiddagen och bara därför så hade jag bara lektioner borta vid våra No-salarna där då strömmingen hade legat, mitt liv är typiskt !

Idag skulle vi egentligen body jama men läxorna går före :( 
Ska försöka hinna med bloggdesign också men som sagt läxor ! 

                                                                               ♥

Kommentarer
Postat av: SOFIA

hahahahaha, fan vad kul!

2008-01-17 @ 17:01:49
URL: http://sofius.blogg.se/
Postat av: madde

Du, jag slår vad om att det är roligare att bo i en liten by än i en äcklig förort med massa wannabes! :P

2008-01-17 @ 19:55:17
URL: http://maddesvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0