Bort med ont och fram med Gh .



Jag har så ont i huvudet och magen och det är inte så kul inte.
Ska dissa datorn och snook-musiken och gå över till Danne och spela Gh.
Ingen ideé att sitta här hemma helt ensam och uggla.

Jo föresten så är jag sjukt taggad att börja på gymnasiet.
Det ska faktiskt bli kul!
Fast just nu vill jag njuta av sommarlovet så nej inget mer skol-snack.

Nej, nu ska jag bota huvudet med lite tv-spel.
Danne sa att han skulle äga mig men ack nej så kommer det inte bli.


Bild - En Jytte, En Pelle och En Najs farbror  i Frankrike

( Denna bild för att minnas, snälla minns när jag var i  Frankrike. )
Det har vart en lång, mörk ensam vinter, älskling jag är hemma nu . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0