Efter Lunch.



Jag har precis käkat lunch här på jobbet så det är mindre en halva dag kvar, 3 timmar tills det blir hemgång.
Nu så har jag gymmat här nere på deras super snygga gym och nu har jag lite ont i benen.
Men träningsvärk är skönt, då vet man att man träningen gav lite.
Jag är förvånad över min kondition, det är mycket bättre än vad jag trodde så det är najs.
Men jag har faktiskt bestämt mig för att jag ska bara träna när jag tycker det är kul och inte tänka att jag måste träna.

Har gjort en del på designen här men ska fixa mer senare när jag får lust.
Måste tex göra om headen, jag tror inte att Magnus gillar bilden som jag har för stunden.

Ska gå och diska mina bestick och sedan jobba lite igen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0