Frankrike bilder .



-Mina damer och herrar, gott folk, bögar och hetrosexuella män, säger en Adams-ray i sommarsession.

På tal om ingenting så bilder från en av dagarna i Frankrike .







Pappsen hade hört på radio att Kihlen skulle komma till p3 to night och spela lite favoritmusik men jag vet inte när *damp*.
Så nu ska jag löka P3 hela natten eller ja tills jag ska till Daniel iaf.

OM ni likt mig inte har ett piss att göra ikväll så kan ni ju lyssna på Big Danne i sommarsession när han snackar med SMK. ♥

Kommentarer
Postat av: Nora

haha,längtar du tbx till franskarna eller? :P

jag har inte haft någon kontakt alls med dom..

Aldrig att jag åker tillbas eller vad tkr du?

2008-07-12 @ 17:21:25
Postat av: JYTTE

HAHA NOT ! xD

Samma här, ucsh hatade dom ;D

Åh no aldrig.

2008-07-14 @ 07:52:00
URL: http://jytte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0