Under frukosten .



Sitter och har frukost.
Försovde mig inte imorse, jag snarare studsade upp ur sängen för att jag inte skulle somna om.

Jag har tänkt på en grej, jag har icke berättat vad jag sommarjobbar med.
Mitt sommarjobb är lite knas och det är svårt att förklara vad jag gör men ska göra ett försök.
Jag jobbar detta år likt föra året på min mothers jobb på Svenska Volksvagen i Södertälje.
Här delar jag sorterar och delar ut post på ett kontor, samt tar emot paket.
På pappret står det så fint att jag är en kontors assistent men själv säger jag att jag jobbar på Posten på Volksvagen. 
Det är najs här och eftersom att jag jobbad här förra året så kan jag mycket redan.
Fast det blir ju bara bättre när man tittar på kontot om några veckor.

Puss och Kram hela dan ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

tack, så du gillar snook ser jag :P

2008-07-02 @ 10:01:20
URL: http://w3sterd4hl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0