Hej, har jag sagt att jag har fett trist?




När jag kom hem från Magnus idag somnade jag direkt och vaknade inte förens sisådär en timme sedan.
Nu sitter jag och tråkar vid min dator och har gjort ett test så nu vet jag vad jag har för personlighet, Jippi!

Din personlighetstyp: Populär och känslig, med enastående social kompetens. Utåtriktad och empatisk. Uppriktig och ärlig i sin strävan att förstå hur andra mår. Tycker i allmänhet inte om att vara ensam. Ser allt ur ett mänskligt perspektiv och ogillar objektiv analys. Mycket framgångsrik i att hantera relationsproblem och att leda debatter. Vill vara till nytta för andra och sätter troligen andras väl före sitt eget.

Kärriärer som skulle kunna passa dig: Lärare, konsulter, psykologer, socialarbetare, personalvetare, präster, affärsbiträden, säljare, HR-personal, direktörer, eventkoordinatorer, politiker, diplomater, skribenter, skådespelare, designers, hemmafruar/hemmamän, musiker.

S
tämmer det?
Yes lite faktiskt eller ja jag tycker det stämmer bra.

Kanske ett jävligt trist inlägg menmen ett inlägg iaf ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0