Sommaren .


Det värsta med sommaren är att folk, bästisar, vänner, ja kalla dom vad du vill, åker bort.
Jag tycker att alla förkännar att åka bort och ha det mys i tex ett främande land som är exotiskt och varmt men vad händer med oss andra, vi här hemma som får lida av detta växlande väder?
Är vi dömda av ensamheten i dessa veckor? Tydligen.
Kanske är det av avensjuka eller bara saknad som jag skriver detta men efter Paris-resan var det ända jag önskade en fin sommar i Sverige med mina vänner.
Men nu är folk bortresta och jobbar och andra pratar jag inte med av någon konstig anledning.
"Klishigt va, livet e skumt!"
Och så nu när man börjar jobba på Måndag kommer folket säkert komma hem från sina krypin och jag kommer vilja höra av mig till alla men då har man inte tid för livet.

Bild- Get och Jag i Paris ( dissaren är på Malta och raggar fina flickor )

Lite weird, jag vet menmen sånt är livet bejbi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0