En Dan och En Jytte .


 

Känner mig helt slutkörd fast att jag bara har tagit det lungt idag.
Jag har inte gjort ett skit utan har bara legat och slappat.
Danne svängde förbi efter sitt sommarjobb och åt grillat här.
Att grilla är verkligen mys och mums.
Och nu har jag precis kommit hem från ett dopp i det blå.
Badkrukan själv tyckte det var fett kallt men efter att jag visade att termometen stod på 21grader så badade Danne med.
Jag har badat ganska så mycket i år faktiskt (brukar ej göra det) medans Danne bara har badat 2 gånger (med denna gång alltså).
Han får komma igen om han ska slå mitt badande ;)

Ikväll/nu ska jag bara slappa och somna tidigt.
Sommarjobb som börjar klockan 7 i morgon bitti och jag vill vara pigg.

Kyss mig farväl önska mig lycka till .♥

Kommentarer
Postat av: Isabella

Lycka till hjärtat mitt <3 :)

2008-06-29 @ 20:13:17
URL: http://isabeellaan.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0