En kulig blogg .


image1450


De
t vart ett val på 30 sekunder idag när jag skulle välja outfit.
Bussen gick så jag fick ta det första bästa och det blev ju som det blev .
En klänning från Gina Tricot bara, en sådan som alla har i sin kläddsamling nu.

Ser lite sur/ledsen ut på bilden fast det berode nog på att jag var trött.
Men bilden passar in på mitt humör just nu iaf.
Fast håller på att bli lite gladare igen för att jag läser en sjuk blogg jag nyligen har börjat läsa.
Det är en kille som heter Jocke som skriver och dissar .

http://vastertorp.blogg.se/

Mycket om blondinbella och skämt om henne är ju alltid kul, tycker ialla fall en Jytte med torr humor.





Ska nog sova om ett tag ♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ja, den låten är riktigt skön! Tyckte faktiskt inte heller om den första gångerna jag lyssnade på den men nu är jag helt såld! :)

2008-03-13 @ 21:34:05
URL: http://fuckingfancy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0