F som i Fredag .


image1428


       Fredag people Fredag. 
Gissa om jag gillar fredagar darling .     
Idag ska jag bara åka till Malin och Maja och soft film fast först kommer Isabella hit och äta middag .        
Trodde hon kom precis men det var Sandra och Daniel och plingade på min dörr.      

Imorgon kommer en speciell Nettan hit, vi ska svulla chips ! Bara så du vet alltså !           

Måste bara berätta om min nya älskling ...
Inte Björn utan ett program här på min dator.
Last.fm heter programmet och där spelar man sina låtar men kan också söka och lyssna på andra låtar som är lika tex snook, me like !

Dagens outfit här til höger ;)
Inget speciellt men hade ju inte lagt upp en bild på as länge så jag tänkte att det var dags nu .
Mitt face vart lite annorlunda och det ser ut som jag spänner mina armar så jag får väl ursäkta people .


Nu tänkte jag gå och möta Isabella hoppas hon har gått långt för orkar inte ta världens promenad .

Bye bye

Kommentarer
Postat av: nettan grääs

Åh känner mig hedrad!

2008-03-07 @ 17:13:35
URL: http://aallstarloser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0