God morgon .



God morgon folks .
Sov dåligt i natt pga alla rykten om snookarna men jag har bestämt ju att inte tro något innan det är säkert.
 
Har funderat sjukt mycket på olika tatueringar, det är ju så snyggt !
Okej jag är ju bara 16 vintrar och ska isf vänta med tatuering men tänker ändå på det.
Man ser ju många kändisar om har märkt sig fast jag vill inte ha något kinatecken eller nån krumelur på min axel utan en triangel.
Snook tänker ni, jag vet !
Men jag såg i en musikvideo att två killar hade en triangel på underarmen och då dog jag.
Så Najs ! En sån vill Jytte ha, fast då inte på underarmen .

image1442

Vet att min mamma kommer dö när hon läser detta, haha det kan hon allt ha . ♥

Kommentarer
Postat av: nettan grääs

aaah den videon har jag med sett :P fett coolt de ville jag också ha förut

2008-03-12 @ 15:47:52
URL: http://aallstarloser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0