Lördag .



Sitter och väntar på mat. image1453
Ska snart över till Malin och Maja igen och mysa med people.

Idag vaknade jag i tvillingarnas hus och sov där till 1 då jag åkte hem till grödby.
Och mellan då och nu har jag hunnit med att duscha och övningsköra för första gången.
Alltså jag var riktigt grym på att köra bil, det tyckte min mother också !
se upp på gatorna people för nu är det en Jytte ute och kör .

Alla snookfans har säkert märkt det mystiska saken på snook.se .
Snookarna har tagit bort de senaste nyheterna och beror det på att de ska splittras eller?
Det är Bajs iaf ! Någon som vet något om detta eller tor sig ha hört nått ?


Nej pallar inte skriva mer Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0