Måndag .




Måndag måndag people .
Har ändå varit en soft Måndag och jag vaknade fett glad imorse.
Gled igenom skoldagen som vilken måndag som helst och hip som hap var man hemma i sitt hus.
Började fixa en blogg som jag nu ska fortsätta med.
Isabella och jag tog en promenad och sen så sjöng jag en fett flirtig song så hon följde med hem till mej.
Vi kollade på 300 och vi båda somnade, lite fult !
Nu har hon åkt hem och Jytte sitter här och tråkar med en Nettan på msn.

Mina ben gör jätte ont och fan vad jag gnäller !
Usch hatar när folk är negativa och gnäller för inget.


Nej nej bloggfix var det jue :)♥

Kommentarer
Postat av: nettan grääs

hon den där nettan verkar nice =]

2008-03-17 @ 22:19:08
URL: http://aallstarloser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0