Onsdag .



God morgon, allt fint ?
Blev inga shoppingbilder tyvärr, kameran var helt död och det kan vi inte skylla på mig .
Men de två tröjorna kommer väl att hoppa in i någon outfitbild snart ändå så att ni får se.

Igår hittade jag min absoluta dröm väska på Wedins.
Har inte hittat nån bild på skönheten men ska nog köpa den när studiebidraget kommer.
Haha soft att skriva/säga studiebidrag, somsagt är man ju ny fylld 16 år och jag ska få mitt första studiebidrag image1459imorgon.

Håller på att fixa frillan för skolan. Tänker på när jag ska börja gymnasiet, då kommer jag få gå upp halv 6 varje dag (?) mysigt *not* !  

Idag ska jag iaf till S-tälje och träffa Nettan. Det var ett tag sedan jag såg flickan och vi ska göra Södertäljestad.

Nej nej nu ska håret plattas bye bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0