Onsdag idag .

image1424


Vadå trött ? Ge mig en Burn så blir jag glad .
Tänkte göra Läxor och bloggdesign denna dag men det blir senare isf.
Nu tänkte jag ta fram filmen Stardust och titta på den.
Min syster är typ kär i den men jag har aldrig sett filmen.
Det ska visst vara riktigt romantiskt om jag har hört rätt så någon frivillig som vill komma och se på film med mig ?

Måste bara säga att jag har fått en ny darling.
Min käraste No/mattelärare Björn sa Hej älskling till mej inför hela klassen. Jag som trodde att vi skulle hålla vårat förhållande hemligt, trodde visst lite fel där.

Men nu ska jag ha lite filmmys med mej själv, skriver senare ....


Kommentarer
Postat av: Erik

Lite glädjespam från mig till dig:
Jag vill att du ska veta att du är riktigt söt på alla sätt! Jag vill också önska dig en riktigt bra onsdag!

2008-03-05 @ 15:17:08
URL: http://anothermanicmonday.blogg.se
Postat av: nettan grääs

jag kan komma och kolla på filmen med dig (a) haha synd att diu ba bodde en timme från mig :(

2008-03-05 @ 18:47:31
URL: http://aallstarloser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0