Skipper 4 ever .



Ny duschad och känner mig en aning fräsch just nu .
Isabella och jag ska snart gå och sova eller ja vi ska titta på lite film först.
Hon har haft lite sömnproblem på senaste tiden så imorgon ska vi upp klockan halv 6 och det med basta !
Isabella får inte försova sig en dag till för nu säger Jytte stop för all missad lektionstid !

Såklart missade ni inte Anna Skipper, right ?
Jag och Issy har konstaterat att Anna har fått konkurrens med perfekt smink och stora tuttar.
Dagens bantingfall hade E-kupa, vilket vi fick höra ofta ! En ny idol ? Nopp håller oss till vår Anna ;)


nej nej
nu måste jag föna håret så jag inte vaknar med värsta kalufset imorgon .

Puss people <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0