Söndag- en tråkig dag


image1476
Lök lök lök ..

Har varit på promenix idag med Daniel, det var ju mys !
Fast tok vad vädret är kallt och att det är snö gör ju bara det värre, usch ge mig sommar!
Sedan så installerar killen ett dj-program i min dator så nu sitter jag här och leker Dj.
Fast fick låna en film av honom så ska väl löka film ist.
Nej gud vad jag är tråkig och denna dagen har sugit.
Imorgon ska jag till Malin och Maja och bada och chilla med andra folks, det blir mysmys.

Förlåt att min blogg är så trist dagar som denna, man är väl inget Perez Hilton direkt .



Peace and love ♥:)

Kommentarer
Postat av: Marie

Tja Gumman!
Promenader blir ännu skönare med bättre promenadskor och strumpor!!
Och vet du, du ÄR inte tråkig, du HAR tråkigt.
Det är en väldig skillnad.
Skönt på påsklovet önskar M

2008-03-23 @ 22:40:59
URL: http://marieiskogen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0