Usch trött .



God morgon ett snöigt Sverige .
Blev ingen blogging igår och jag har väl bara mej själv att skylla på det, fyy Jytte !
Det var jue sista skoldagen och sedan blev det att åka hem till Malin och Maja och bada och ha det mys.
Skulle bara stanna där en liten stund men 9 hoppas vi upp ur poolen och då blev det film.
Åkte iaf hem med 11-bussen och vem möter man inte då ?
Joo min käraste Isabella så jag tog med henne hem till mitt slott och nu sover hon i min säng.
Det var mysigt att bara ligga och pratade eller det var ju mest jag som pratade, brukar alltid vara på det viset.


Jaja ikväll ska jag in till Nettan men andra people, najs !

Nejnej nu ska jag fixa min kära Dannes blogg bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0