Yes yes .



Varit på promenad med mitt hjärta .
Fyfarao vad jag älskar Isabella alltså.
Vi brukar alltid gå ut och bara snacka när det händer något för nån av oss, det är så skönt !
 Kan verkligen säga allt till henne och jag lovar på snookarna att jag alltid kommer göra så mycket jag kan för henne.
Hon, Isabella är en sån brud som man kan göra vad som helst utan att hon tycker att man är dum i huvudet.
En sund tjej helt enkelt och ibland önskar jag att fler personer var som henne.
Men fuck föresten det finns bara en Isabella Lötbom och hon var, är och kommer alltid vara min !

Fick springa hem för jag kom på att det var ju LOST klockan 9 men missade halva skiten och sen kände jag mig inte på humör för att se resten .

Just nu skulle högsta önskan vara att få spola tillbaka några månader och göra om några val.
Ska ta och be lite till gud innan jag somnar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0