Internetmobbning .



Vår skola är lite sådär sjuk ibland.

Det är så att vissa lärare som är med i antimobbnings gruppen på min skola läser några bloggar som vi elever skriver tex. min.
De letar efter internetmobbning och om de hittar nått kränkande inlägg tar de upp problemet med oss i skolan.
Det är väl bra kan man tycka. 
Fast själva säger de att det är bättre om vi tex. slår varandra utanför skolan för då är det tydligen inte skolans problem.
Lärare har faktiskt uppmanat oss till att ta hand om våra problem så.

Det är det som är helt knasigt.
Lärarna skulle inte bry sig om bråk utanför skolan men de bryr sig om det vi skriver på vår fritid i våra bloggar.
Är det helt rätt?
Om det är det kanske nån får ta och förklara det för mig för jag fattar tyvärr inte skillnaden men det kanske beror på att jag är lite blond i huvudet.

Peace and love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0