Nationella .



Tisdag idag och det innebär Dj-kurs fast att man har skitans ont i magen.
Vi 9:or har gjort nationella prov idag och det gick rent ut sagt skit för magen värkte under hela provet och så är man inte värsta mattesnillet precis.
Fast jag gillar ändå våra nationella prov för då känns skoldagen så kort och man går bara på 2 vanliga lektioner.
Fast hörde att på andra skolor så får eleverna sluta efter detta prov, det är då lite kul för dom.

image1564

Föresten du som gjorde nationella today, hur gick det?

Nu ska jag ta och skicka mail till en flicka som heter Séverine.
Jag ska åka till Frankrike om cirka 20 dagar med skolan och ska bo hos henne.
Tänkte det är väl bra att skicka en hälsning.

Fick just reda på att jag har fått sommarjobb och vilka veckor jag ska jobba, fett med najs!
Då är man inte hel pank i sommar dåe ;)
M
enmen nu skulla jag ju skicka det där mailet och sen har jag lite skolarbete att göra ♥

Kommentarer
Postat av: madde

gjorde också nationella, gick bättre än det föraa som var apsvårt :)

2008-05-06 @ 22:14:32
URL: http://maddesvardag.blogg.se
Postat av: jessica

Kul att åka till frankire! Var någonstans i frankrike ska du? Min farfar bor där=)

2008-05-07 @ 14:22:18
URL: http://jessaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0