Nej tack till Rikard Med K .



Jag är lite glad nu när tisdagen snart tar slut.
Fast det är inte pga av att denna dag är över som jag är glad utan att det var riktigt najs på Dj-kursen idag.
Det är en gång kvar för vi får en extra gång, nästa gång alltså.
På fryshuset händer det alltid nått när man är där och väntar på att kursen ska börja.
Det är basket matcher, tv-inspelning eller som idag då det var någon slags examenkonsert för folket som har gått en soul-kurs där.
Och vem var inte där med sitt crew om inte RMK.
Jao, det är han som rappar om vad han gjorde på nyår och som är den nya flickfavoriten.
Nja, måste erkänna att jag vart imponerad i somras när jag blev länkad till hans sida.
Men när han nu har ställt upp i talang (som enligt mig är lika gay som att ställa upp i idol) och när jag nu har sett killen i irl så är jag inte längre lika imponerad.
På fryshuset sökte han verkligen efter uppmärksamhet och stod och skrek på bord med mera. 
Han var egentligen bara där för att se på personerna som sjöng och jag tror inte att han själv skulle lägga några rader.
Det var bara pinsamt se honom vara så desperat efter folkets blickar att jag verkligen skämdes för att jag tidigare hade sagt till de andra tjejerna i dj-kursen att jag tycker han är en riktig cooling.
Fast det tar jag så klart tillbaka nu .
Jag vet att många flickor älskar denna RMK och det är säkert några som läser detta och blir arga men ni skulle nog hålla med mig om ni såg honom idag.
Han är ju sjukt söt och så men Nej Tack till allt som har att göra med honom .

 
Fast
grejen som jag är lite smått glad över då.
Jo, hon som lär oss hur vi ska mixa berättade att om vi ville kunde vi få prov snurra skivor på Lava på Fredag.
Det ska tydligen vara nån slags musikgrejs där och vi fick erbjudande att komma dit och spela musik mellan uppträdanderna.
Det låter fett coolt men lite pinsamt.
Får hoppas att man vågar bara (A)

Nej, nu ska jag torka håret och sedan sova lite, Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0