Skolan -




Tisdag är det idag dåe.
och än så länge har min tisdag varit najs, inget speciellt har hänt alltså en helt vanlig dag.
Nu sitter jag och väntar på bussen här i skolan och är lite sur för att bussarna inte går så värst bra tider.
När nu sl har ändrat till sommartid så går bussarna helt fel.
Så till 14.25 kommer jag få sitta här och löka.
När jag väl har hoppat på bussen idag ska jag hem och byta outfit och fixa mig, sedan ska jag ta och åka in till stan. Sista dj-kursen idag om jag inte minns helt fel.
Det ska bli ganska så soft att åka in till käraste Sthlm för det är ju feta fina vädret ute och finns det nått härligare än att strosa runt i stan när det nästan är sommar? Nopp

Igår var det smått shopping.
 My mother varit så snäll och bidragit med en bikini, en avslutningsklänning och lite annat till fattiga jag.
Så det blir att bada nu i helgen då och invigning av mina nya badkläder.
 

/J♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0