Söndag - Soligt värre


sommar
Härlig härlig dag det har varit idag .
Jag är nog inte ensam om att säga att en riktig sommarkänsla har spridit sig.
Idag har det badats, solats och cyklats och det har varit himlans mysigt.
Tog årets första dopp och måste erkänna att det var riktigt skönt i vattnet.

Imorgon är det skola igen och nja det längtar man itne efter precis.

Just nu sitter jag och ler och ler och ler.
Är hemskans glad över att jag troligtvist ska få se snookarna om bara en månad sisådär.
Fast jag vill också dampa lite på alla som har gått runt och spridit ryckte om splittring på snook fronten.
Nästa gång säg inget vidare innan ni vet sägert alltså bara ett tips.
Man vart lite deprimerad där ett tag för att man började tro att Oskar och Daniel skulle gå skilda vägar för alltid och lägga snook under jord.


Nu ska jag ta och sussa lite och hoppas att väderguden bjuder på finfint väder tomorrow. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0