En sminkbög?



Haha, skrattar åt mig själv.
Rensar mitt fotoalbum här på datan, alltså egobilder.
Jag hade verkligen mycket mycket smink förut, flera lager.
-Ojsan säger jag nu när jag ser all foundation.
Nu har jag nästan tvärtom inget smink eller jo lite men absolut inte i närheten av vad man kletade i fejset förut.

Imorgon funderar jag skarpt på att gå utan smink, iaf till skolan.
För tänkte sticka och sola innan jag åker in till sthlm på dj-kurs.
Tänkte sola solarium nu tre gånger denna vecka.
Imorgon, på torsdag och fredag, för frankrike och balen.
Får hoppas att det blir finfint väder när vi åker ut på klassresa för det finns inget att göra på ön där vi ska vara så sola och bada blir det.

Aow, har typ resfeber vad som nu menas med det .

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, bye bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0