Frankrike - Lordag




Snark snark snark...

E hemma fron staden Paris nu och e inte po so fint humor tyvarr.
Jag verkligen hatar fransmen, usch och fy!
de stressar runt som bara den och sen so holler de po som om vi inte klarar att gora nott sjalva.
Deras samhelle e det mest pengar som har status, alltso fint hus, snyggast bil och so du vet.
Man ska vara och bete sig  po ett speciellt sett och de med basta.
Jag gillar inte frankrike och ska aldrig mer oka tillbaka hit.
Menmen snart e man hemma igen.

I Paris so var vi ett helt geng om shoppade.
Det var so roligt for Amanda, Mikaela och Viktoria sog snyggaste killarna ever, haha tyckte dom iaf.
So pinsamma som de e so sprang de fram till dessa tre killar och bad om att fo ta kort tlsm med dom. 
Tur att man inte kenner non i Frankrike !

Ikvell skulle vi po fest men som turast e so ska vi vara hemma med hennes venner ist och eta pizza och bara chilla.

Jag lengter hem som tusan och vill att det ska bli tisdag :(
Saknar alla hemma men speciellt do Magnus .

Nu ska jag dra fron datan men vi hors snart igen ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas det är lika fint väder där som i sverige :D(A)

2008-05-31 @ 20:54:26
URL: http://hiighlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0