Min ungdom förstörd?



Vill inte bli som dom, kan inte se mig som sån.
- Petter, Känns i luften. 
 
Petters texter är finfina, var bara tvungen att säga det (a)




Kom hem från Sthlm för cirkus timmen sedan.
Riktigt arg var jag då !
Jo, man åkte ju inte till Fryshuset och möte upp en annan tjej som också går den kursen men kom det några andra? Nej!
En halvtimme väntade vi tills vi gav upp och rullade till tunnelbanan, fick då svar på sms att ledaren var sjuk.
Bara att ta P-tåget hem.
De där 4 onödiga timmar kunde jag ha pluggat i stället.
Skulle kunna äta upp nån just då.
Men fick iaf den där solningen gjort och det var riktigt skönt.
Hade också en pratstund med en fullgubbe på tåget.
Han anser att datorn förstör vår ungdom och liv, själv håller jag lite med.
Som pappas kommentar här om dagen.
-Jytte det finns två saker du älskar va? ... Ahh Magnus och datan ?

Nu har jag iallafall gjort bilduppsatsen och arbetet om det ekonomiskakretsloppet.
Jag är fetaste stolt över mig själv!

Nu ska jag titta lite på Dh och plugga franska, sen blir det duscha usch känner mig lite äcklig.
Haha, känner mig verkligen oposetiv just nu, Sorry ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0